Opis stanowiska:
Specjalista ds. Obsługi Klienta odpowiada za kontakt z klientami w szerokim zakresie spraw. W szczególności komunikacja telefoniczna oraz drogą email, fakturowanie, rozwiązywanie problemów klientów przy wsparciu działu technicznego, dbałość o dokumentację, pilnowanie terminów płatności, prowadzenie rozliczeń wynikających z umów stałych. Możliwość pracy na pełny lub częściowy etat.
Hej Ty! Tak, do Ciebie mówię. Nazywam się Jarek Nawigator. Powiem Ci, dlaczego warto tworzyć właśnie z nami. Dlaczego tworzyć, a nie pracować? To nie fabryka. Tworzymy systemy monitoringu, korzystamy z najnowszych narzędzi, doskonałego sprzętu i zawsze doceniamy Twoją wiedzę, pomysłowość i nastawienie na osiąganie celów – Twoje możliwości rozwoju będą nieograniczone.
Wymagania:
- umiejętność pracy w zespole
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu i duża komunikatywność
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań (analityczne myślenie, umiejętność samodzielnego wyszukiwania rozwiązań)
- znajomość zasad obiegu dokumentów sprzedażowych w firmie (faktury, paragony, korekty, WZ, PZ, RW, itd..)
- znajomość narzędzi do zarządzania bazą klientów (CRM) i zasad ich wykorzystania.
- umiejętność pracy z takimi narzędziami jak CEIDG, Baza Regon, VIES, KRS, KRD w celu weryfikacji kontrahenta.
Reszty Cię nauczymy i przeszkolimy. Pracujemy z takimi narzędziami jak MS Otlook, Microsoft Dynamics CRM, Subiekt GT, Slack, Asana.
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość programu Subiekt, MS Outlook, MS Word
- znajomość MS Excel na poziomie wykorzystania takich funkcji jak wyszukaj.pionowo
Oferujemy:
- Dużo pracy do wykonania od zaraz.
- Ambitne zadania dla ambitnych ludzi.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników.
- Nowoczesne środowisko pracy w młodym i dynamicznym zespole.
- Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego oraz detalicznego.