Ze względów sanitarnych i epidemiologicznych – w związku z przyrostem z stwierdzonych w Polsce zachorowań na COVID-19 – zapewniamy Państwu wsparcie BOK wyłącznie drogą telefoniczną i e-mailową. Możliwość bezpośredniej obsługi klientów ograniczamy na ten moment do odwołania; niestety nie możemy przewidzieć rozwoju sytuacji wywołanej koranowirusem. Jeżeli będą mieli Państwo jakiekolwiek pytania w tej kwestii, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Postaramy się wyjaśnić Państwa ewentualne wątpliwości.
**
Środki prewencyjne wdrożone przez spółkę w kontekście COVID-19:
Higiena: Wdrożyliśmy skuteczne praktyki w zakresie mycia rąk, nasi pracownicy posiadają szczegółowe instrukcje dotyczące właściwych technik higieny.
Ciągłość biznesowa: Posiadamy plany awaryjne na wypadek obowiązkowego zdalnego trybu pracy, nasi pracownicy pełnią dyżury, posiadają dostęp do serwerów oraz magazynów, dzięki czemu zapewniamy nieprzerwany dostęp do naszych usług.
Zlecenia instalacji i serwisy: Wprowadziliśmy procedury umożliwiające zachowanie ciągłości realizacji zleceń i serwisów z zachowaniem wysokich standardow higieny.
Dołożymy wszelkich starań, aby dowieść, że w każdej, nawet najtrudniejszej rynkowo sytuacji, pozostajemy do Państwa dyspozycji, zachowując najwyższą jakość świadczonych usług.